Понеділок, 29.04.2024, 05:37

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Персональний сайт вчителя інформатики Повха Василя Макаровича


Меню сайту
Категорії розділу
5 клас [2]
6 клас [8]
7 клас [12]
8 клас [2]
9 клас [2]
10 клас [1]
11 клас [6]
8 клас(поглиблене вивчення) [5]
9 клас(поглиблене вивчення) [13]
Основи електронного документообігу [0]
Математичні основи інформатики [1]
Інформаційна безпека [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Мій блог
  • сайт школи
  • сайт громади
  • сайт райво
  • ВІППО
  • ВМАН
  • МОН
  • Block title
    Block content

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України
    Головна » Файли » Інформатика » 9 клас(поглиблене вивчення)

    Варіант 2.
    [ Викачати з сервера (809.2 Kb) ] 14.04.2018, 19:36

    Варіант 2

     

    У завданнях 1-6 оберіть одна правильну відповідь.

     

    1. Укажіть непозиційну систему числення.

    А) двійкова

    Б) римська

    В) десяткова

    Г) вісімкова

     

     

    Глинський Я.М.                                                                                                                                                               Г54  Інформатика: 8-11 класи. Навч. посібник для загальноосвітніх навчальних закладів: У 2-х кн. — Кн. 2. Інформаційні технології. 3-те вид. — Львів: Деол, СИД Глинський, 2003. — 256 с.

     

    Сторінка 47

    3. Непозиційна (римська) система числення. У непозиційній системі числення значення цифри не залежить від позиції, в якій вона розташована у даному числі. Прикладом такої системи є римська. Алфавіт римської системи числення:                                                                                                                                                                                                       І — один, V — п’ять, X — десять, L — п’ятдесят, С — сто, D — п’ятсот, М — тисяча.

     

     

     

    Відповідь: Б) римська

     

    1. Укажіть параметр друку презентації MSPowerPoint, за вибором якого на одному аркуші можна надрукувати від двох до дев’яти слайдів.

    А)слайди

    Б)видачі

    В)нотатки

    Г)структура

     

    Відповідь: Б)видачі

     

    1. Укажіть алгоритм опрацювання даних, який лежить в основі роботи програм-архіваторів.

    А)видалення зайвих пропусків з вмісту файлу

    Б)пошук і перекодування однакових фрагментів вмісту файлу

    В)пошук і видалення однакових фрагментів вмісту файлу

    Г)пошук вірусів і видалення їх з вмісту файлу

     

    Сторінка 137

    Інформатика:  9 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лнсенко. Л.А. Чернікова. В.В. Шакотько: за заг ред. М.З. Згуровського. – К. : Генеза. 2009. – 296с. іл.

     

     Стиснення даних - це процес перекодування даних, який здійснюється з метою зменшення розмірів файлів.

     

     

    Відповідь:Б)пошук і перекодування однакових фрагментів вмісту файлу

     

    4. Укажіть операцію форматування, яку можна виконати за допомогою кнопки 1.bmp  у середовищі текстового процесора MSWord.

    А)установити напрям розташування тексту

    Б)установити міжрядковий інтервал

    В)зменшити відступ зліва

    Г)збільшити відступ зліва

     

    Відповідь: Г)збільшити відступ зліва

     

    1. Укажіть папки, у яких користувач не може створити нову вкладену папку.

    А)у папках, створених користувачем

     

    Умова

    Вказівка

    Так

    Ні

    Б)Мої документи

     

    В)Кошик

    Г)Робочий стіл

     

    Відповідь: В)Кошик

     

    1. Укажіть назву базової алгоритмічної структури, блок-схему якої подано на малюнку.

    А)слідування

    Б)розгалуження зі скороченою формою

    В)цикл з передумовою

    Г)цикл з післяумовою

     

    Сторінка 76. Рис. 2.41

    Інформатика : Підручн. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. : академ. рівень, профільн. рівень/ Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського . – К.: Генеза, 2011. – 304 с.: іл.

     

    Відповідь: Б)розгалуження зі скороченою формою

     

    У завданнях 7-12 оберіть кілька (від двох до п’яти) правильних варіантів відповідей з п’яти запропонованих.

     

    1. Укажіть, які задачі дає змогу виконати MSWindowsMovieMaker.

    А)монтаж відеороликів («фільмів») з окремих фрагментів різного походження

    Б)монтаж відеороликів («фільмів») з окремих фрагментів різних форматів

    В)відтворення фільмів, створених в інших програмах

    Г)експорт фрагментів відеозаписів, звукового супроводження та окремих статичних кадрів («слайдів»)

    Д)монтаж аудіо запису та його збереження в аудіофайлі

     

    http://uk.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker

    Серед основних можливостей редактора відео Windows Movie Maker можна відзначити наступне:

    • отримання відео з цифрової відеокамери,
    • можливість створення слайд-шоу з різних зображень,
    • обрізання і склеювання відео,
    • накладення аудіо доріжки,
    • додавання заголовків і титрів відео,
    • створення різних переходів між фрагментами відео,
    • додавання простих ефектів,
    • експорт відео в формати WMV або AVI з вказаною якістю і багато іншого.

     

    Відповідь: АБГ

     

    1. Укажіть особисті дані, які не бажано розголошувати під час спілкування в мережі Інтернет.

    А)ім’я або псевдонім

    Б)домашню адресу

    В)номер домашнього телефону

    Г)адресу електронної пошти

    Д)пароль електронної поштової скриньки

     

    Сторінка 191

    Інформатика:  10 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. Закл. :рівень стандарту / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лнсенко. Л.А. Чернікова. В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. – К. : Генеза. 2010. – 296с. іл.

     

    –        не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо осо­бисто не знайомі з адресатом;                                     –  не повідомляйте пароль від поштової скриньки стороннім особам, щоб ваша кореспонденція не потрапила до чужих рук та щоб ніхто не міг відправити листа вашим кореспондентам від вашого імені.

     

     

     

    Відповідь: БВД

     

    1. Укажіть шкідливі дії, які можуть спричинити комп’ютерні віруси.

    А)виведення з ладу процесора

    Б)зменшення обсягу вільного місця на диску

    В)руйнування файлової структури

    Г)призведення до помилок у роботі операційної системи

    Д)сповільнення роботи комп’ютера

     

    Сторінка 128

    Інформатика:  9 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лнсенко. Л.А. Чернікова. В.В. Шакотько: за заг ред. М.З. Згуровського. – К. : Генеза. 2009. – 296с. іл.

     

    Для шкідливих комп’ютерних програм характерно:

    • швидке розмноження шляхом приєднання своїх копій до інших про­грам, копіювання на інші носії даних, пересилання копій комп’ютер­ними мережами;
    •  автоматичне виконання деструктивних дій, які вносять дезор­ганізацію в роботу комп’ютера:
    •  знищення даних шляхом видалення файлів певних типів або фор­матування дисків;
    •  внесення змін у файли, зміна структури розміщення файлів на диску;
    •  зміна або повне видалення даних із постійної пам’яті;
    •  зниження швидкодії комп’ютера, наприклад за рахунок заповнен­ня оперативної пам’яті своїми копіями;

    постійне {резидентне) розміщення в оперативній пам’яті від мо­менту звернення до ураженого об’єкта до моменту вимкнення комп’ютера і ураження все нових і нових об’єктів;

    •  примусове перезавантаження операційної системи;
    •  блокування запуску певних програм;

     

    Відповідь: БВГД

     

    1. Укажіть типи об’єктів, які було використано під час створення документа в середовищі текстового процесора MSWord.

    А)текст

    Б)WordArt

    В)SmartArt

    Г)малюнок

    Д)авто фігура

     

    Відповідь: АБГ

     

    1. Укажіть типи комп’ютерних публікацій, які зазвичай використовують для оформлення шкільних стінгазет.

    А)буклет

    Б)візитна картка

    В)вітальна листівка

    Г)оголошення

    Д)бюлетень

     

    Відповідь: АГД

     

    1. Укажіть розширення аудіофайліві.

    А) asf

    Б) mp2

    В) mpa

    Г) docx

    Д) wav

     

    http://open-file.ru/types/audio/

    .mp2

    Аудио-файл MPEG-2

    .mpa

    Аудио-файл MPEG-2

    .wav

    Звукозапись

     

    .asf – Advanced Systems Format (раніше також англ. Advanced Streaming Format, Active Streaming Format) — розроблений фірмою Microsoft формат файлів, що містять потокове аудіо і відео. ASF є частиною Windows Media. Формат придатний як для локального відтворення, так і для передачі та відтворення по комп'ютерних мережах, включаючи Інтернет.

    ASF є контейнером мультимедіа, і не містить вказівок на те, яким чином дані повинні бути закодовані, а тільки визначає структуру потоку даних. У цьому відношенні ASF замінює формат мультімедіаконтейнерів AVI. Це розширюваний формат, який може містити дані, закодовані за допомогою різних кодеків, і підтримує синхронізацію потоків.

    Зазвичай використовується розширення файлу — .asf, а тип MIME — video/x-ms-asf. Крім того, файли, що містять переважно аудіоінформацію, можуть мати розширення .Wma, а відеофайли — .Wmv . Розширення .asf зазвичай використовується для файлів, що містять дані, закодовані кодеками сторонніх (не Microsoft) розробників.( https://uk.wikipedia.org/wiki/ASF)

     

    .docx – документ, створений за допомогою Microsoft Word 2007 або більш нової версії Office

     

    Відповідь: АБВД

     

    У завданнях 13 та 14 до кожного варіанта умови, позначеного літерою, оберіть один правильний варіант відповіді, позначений цифрою.

     

    1. Установіть відповідність між призначенням апаратних засобів та їх назвами.

    А) пристрої введення даних

    1) оперативна, постійна, напівпостійна пам'ять

    Б)внутрішня пам'ять

    2) клавіатура, миша, маніпулятори, сканер

    В) пристрої виведення даних

    3) гнучкі та жорсткі магнітні диски, CD-та DVD-диски

    Г)зовнішня пам'ять

    4) звукові та відео карти, цифрові фото та відеокамери

    Д)мультимедійне обладнання

    5) принтер, гучномовці, навушники, плотер

    Сторінка 41

     

    Інформатика: 9 кл. : Підруч. для загальноосвіт. навч. закл./ І. О. Завадський, І. В. Стеценко, О. М. Левченко. – К.: Видавнича група BHV, 2009. – 320 с.: іл.

     

    Сторінка 55

    Сторінка 57

     

     

    Сторінка 59

     

    Відповідь: 21534

     

    1. Установіть відповідність між елементами опису алгоритмів та їх графічним поданням у блок-схемах.

    А)вказівка (команда) – призначення для опису дії

    Б)умова – призначення для опису умови в розгалуженнях і циклах

    В)введення/виведення даних – призначено для опису

    введення/виведення даних

    Г)термінатор – позначає початок/кінець алгоритму

    Д)з’єднувач – призначено для розриву ліній блок-схеми

     

    Відповідь: 31524

     

     

     

     

     

     

     

    http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%BA-%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0

     

     

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    Б

    Б

    Б

    Г

    В

    Б

    АБГ

    БВД

    БВГД

    АБГ

    АГД

    БВД

    21534

    31524

     

    Категорія: 9 клас(поглиблене вивчення) | Додав: Vies
    Переглядів: 3390 | Завантажень: 60 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar