Вівторок, 14.05.2024, 10:10

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Персональний сайт вчителя інформатики Повха Василя Макаровича


Меню сайту
Категорії розділу
5 клас [2]
6 клас [8]
7 клас [12]
8 клас [2]
9 клас [2]
10 клас [1]
11 клас [6]
8 клас(поглиблене вивчення) [5]
9 клас(поглиблене вивчення) [13]
Основи електронного документообігу [0]
Математичні основи інформатики [1]
Інформаційна безпека [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Мій блог
  • сайт школи
  • сайт громади
  • сайт райво
  • ВІППО
  • ВМАН
  • МОН
  • Block title
    Block content

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України
    Головна » Файли » Інформатика » 9 клас(поглиблене вивчення)

    Контрольна робота №5
    [ Викачати з сервера (28.8 Kb) ] 09.03.2016, 14:12

    Контрольна робота по темі: «Додаткові типи змінних»

    Варіант 1.

    1. Hexaй  y  пporpaмi зpoблено такі описи:

    type vegetables= (tomato, potato, carrot, cabbage, pepper, onion, radish);

    type fruit= (apple, pear,  cherry, lemon, orange, kiwi, grapefruit);

    var a,  b: vegetables; c,  d: fruit; v:  tomato .. onion; f : apple .. cherry;

    Дайте  відповіді на такі запитання та виконайте завдання.

    1)  Яких значень набуватимуть змінні  b, d?

    2)  Чи можливе виконання таких операторів присвоювання:

     

    a) a :=tomato;                    

    b) a:=b;                              

    c) b :=apple;                       

    d) b := c;

    e) d:=f;

    f) v :=pear?

     

    3) Чи можливе використання оператора циклу з таким заголовком:

    a) for a :=tomato to radish do ... ;

    b) for b :=tomato downto pepper do ... ;

    c) for v :=potato to pepper do ... ?

    4) Чи можливе використання таких стандартних процедур введення/виведення даних:

     

    a) read (a,  b); 

    b) readln (vegetables); 

    c) writeln ('vegetables');

    d) write (tomato)?

     

    5) Чим відрізняються такі описи:

    a) var  v:  tomato .. onion;                                 b) type  v = tomato .. onion;

    6) Обчислити значення виразів:

    a) apple< orange;  i) pred (cabbage)= succ (potato);

    b) cabbage>= tomato;  j) pred (pepper)< succ (pepper);

    c) radish= grapefruit;  k) pred (carrot)= pred (cherry);

    d) kiwi> grapefruit;  1) ord (tomato)= ord (apple).

     

    2. Які з наведених конструкцій є множинами (в термінах мови Pascal), a які ні і чому?

     

    1) [9, 6,  3, 0];  

    2) [1..15, 4 .. 18]; 

    3) ['*', '*'];

    4) [2, sqrt(9)]; 

    5) [[], [5]]; 

    6) [0 .. 500]; 

    7) [0 ..  - 255].

     

     

    3. Hexaй програма містить такий опис:

    var s: set of char; c, d:  char;

    Змінній s присвоїти:

    1) порожню множину;

    2)  множину з малих голосних латинських літep (a, e, i, o, u).

     

    4. Обчислити значення виразів:

     

    1) [2] <> [2, 2, 2];

    2) [2, 3,  5,  7]  <=  [1 .. 9];

    3) ['c', 'b'] = ['c'..'b'];

    4) []  < = ['0' .. '9']; 

    5) 9) [2] < [1 .. 3]; 

    6) odd(4) in[].

     

     

    5. Обчислити значення виразів:

     

    1) [1, 3,  5] + [2, 4]; 

    2) [2, 4] + [1 .. 5]; 

    3) ) [1, 3, 5]*[2, 4]; 

    4) [2, 4]*[1 .. 5];

    5) [1, 3,  5] – [2, 4];

    6) [2, 4] – [1..5].

     

     

    6. Обчислити значення виразу: 

    Категорія: 9 клас(поглиблене вивчення) | Додав: Vies
    Переглядів: 858 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar